Re: ftp ye dosya atılamıyor

Merhaba,

Sorularim sacma gelebilir ama,

ftp'ye direk mi ulasiyorsunuz, yoksa arada firewall veya baska bir
aktif cihaz var mi ? mesela isa server ? ISA;da bole bir sorun vardi,
tam da tarif ettiginiz sekilde, dosya kopyalayamiyorsunuz, upload
edemiyorsunuz, ama silebiliyorsunuz felan.

ikinci sorum ise, ftp daemon haricinde baska neler update edildi ?
mesela iptables script olabilir mi update edilen ?

ps: sorularim sacma gelebilir, ama benim basima her ikisi de geldi,
belki ayni sebeptendir.