kde 3.4 ü hala kuramadım

şu satırları sources.list e ekledim

 #kde 3.4
deb http://pkg-kde.alioth.debian.org/kde-3.4.0 ./

# KDE 3.4.0-rc1

# powerpc and i386
deb http://www.debian-desktop.org/pub/linux/debian/kde-3.4.0-rc1/ sarge main

ama hala kuramadım bunun için hangi komutu kullanıcam. Sistemim melez sistem. Tümüyle unstable a da geçmek istemiyorum.
preferences dosyasına da şunu ekledim:
Package: *
Pin: release o=Debian,a=sarge
Pin-Priority: 500
apt-get install kde/sarge
diyorum
E: Release âsargeâ for âkdeâ was not found
diyor.
Bir de dikkatimi çeken bişey oldu
 apt-show-versions -a | grep kde
komutunu verdiğimde experimental ve sarge yansılarında direk kde paketi görünmüyor kdebase vb paketler görünüyor. O zaman komutumda direk kde yerine bunları mı kullanacağım.
3 4 gündür deneme yanılmayla bi sürü yol deniyorum bir türlü olmuyor. Artık böyle giderse sistemi unstable a terfi ettirip apt-pinning i kaldıracam heralde o zaman kurarım.