Re: Sarge üzerinde Postgresql kurulum hatasi

Merhaba,,.

İngilizce yereli ile kurmak tabi ki bir çözüm. Ancak bu türkçe kullanmak
istiyorsanız veritabanında bir sorun çıkartabilir.

İkincisi 8.0 debian paketlerinin experimantel deposunda olmasından da
anlaşılacağı gibi çok kararlı değil. (Bununla ilgili bir iki blog notuda
vardı)

Bundan dolayı Postgresql i kaynak koddan kurmanız sizin için daha iyi
olacaktır. Kurulum kılavuzunu takip ederseniz oldukça kolay bir iş.
Yalznız bazı sistemlerde (misal bende :) ) "readline" kütüphanesi ile
ilgili (kütüphane yüklü dahi olsa) hata verebiliyor. Sorun readline dan
değil ncursesdan kaynaklı ve "apt-get install libncurses4-dev" komutu
ile çözülebiliyor...

Kolay Gelsin