debian-tr.org Senlige gidenler. Program

Arkadaşlar kalacak yer için bence Anadolu Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesi Uygulama Oteli'nin C bloğu son derece uygun, 3'er kişilik odalar, geceliği kişi başı 8 YTL. Böcekli değilse ve kokmuyorsa uygun zaten bir tek uyumak için gireceğiz diye tahmin ediyorum.

İstanbul dan gidecek arkadaşlar için;

Gidiş içinde eğer ankaraya tren ile gidersek gidiş dönüş yetişkin - 44 YTL öğrenci 35.5 YTL (6.30 saat sürüyor)

Varan Turizm ile otobüs ile gideceksek 19Mayıs istanbuldan kalkış gidiş dönüş bilet fiyatı yetişkin- 92 YTL öğrenci 83-YTL (5.30 Saat)

Ulusoy ile gideceksek gidiş dönüş bilet fiyatı yetişkin - 68.40 YTL öğrenci - 67 YTL (standart ücret- Royal Mega Alt Kat)

THY ile gidiş dönüş bulabildiğim en uygunu 194 YTL (1 Saat)

Tabi bunların yanında bir tane minibüsü olan ben hepinizi toplarım gideriz diyen varsa oda olabilir- Benzin parasını bölüşürüz.

* Tren ile istanbuldan saat 10.00 da yola çıkıyoruz. 16.30 da ankarada oluyoruz. Yani bir gün önceden gitmemiz ya da ilk gün ankaradaki arkadaşların standı idare etmesi lazım.

Şimdi gelecek olanlar ve kalacak yeri olmayanlar bana özelden birer mail atsınlar, kaç kişi olduğumuzu bilelim. Ona göre bir karar verip rezervasyonlarımızı yaptıralım. Kalacak yer için ODTÜ'de okuyan arkadaş var ise kampüs te yer ayarlayabilir mi? Kısaca İstanbul'dan kalacak yeri olmayanlardan kim geliyor ve başka şehirlerden kalacak yeri olmayanlardan kim geliyor? İlgilenenler bana, özelden birer mail atsınlar, hangi günler kalacağınızı ve nerde oturduğunuzu da yazın. Ona göre bir program yapıp yer ayırtalım. En ucuz alternatif 19 Mayıs buradan gidiş tren ile ve 22 Mayıs trenle dönüş. 24+ 44= 68 YTL(yetişkin) 24 + 35.5= 59.5 (öğrenci) oluyor. fakat ilk güne ya son dakikalarda katılıyoruz ya da katılamıyoruz.