Re: Debian-tr.Org Şenlik Grubu ;-)

Merhaba,
senlik.linux.org.tr 'den kayit yaparken kalacak yer istiyor musunuz diye
bir soru vardi, evet diye isaretledim ama
bu soru meraktan sorulmus bir soru muydu sadece, yoksa yardimci olmak
icin mi sormuslar, mail ile mi donecekler nedir? bir fikri olan var mi?

simdi sanirim bir sekilde bir liste olusturmak lazim, beraber gidip,
kalmak, gelmek isteyenler icin

kalacak yer konusunda cok secici davranilcagini sanmiyorum, sonucta 3
gun veya 4 gun kalinacak, onemli olan bir yerin belirlenmesi bir an
once, ankarali arkadaslar tarafindan tercihen
bence hesapli secimler yapmak da fayda var, herkesin butcesine uygun,

yolculuk icin de tren oneriyorum ben! yemekli vagonda bira cerez
seklinde gideriz misler gibi,
bir ekspres belirleyelim, herkes alsin biletini kendi, yemekli vagonda
bulusuruz kapatiriz bir masayi

tabi bu kalacak yer ve hangi ekspresle gidilecegini, hizli  bir sekilde
belirlemek lazim, bence secimin cok demokratik olmasi sart degil, yeter
ki hizli olsun

saygilar,
erhan kesken

P.S: bu arada es geceyim demistim ama dayanamicam, merak ediyorum w ile
v arasinda kac mikrosaniye oynuyor? peki linux'un "x"'ini buyuk yazmaya
calisirken kazandigimiz bu mikrosaniyeleri heba etmis olmuyor muyuz?
ozelime cevaplarsan sevinirim

hayir bu kadar hizliysa ingilizce harfler, ingilizce yazalim bundan
sonra buraya, zaman kaybi olmasin, ben hic anlam veremiyorum zaten niye
insanlar bu kadar emek harcar yazilimlari ve sistemleri turkce'ye
cevirmek icin, ne kadar gereksiz bir zaman kaybi!

zaten istemsiz olarak da yeterince turkcemize zarar vermekteyiz, bi de
bunu istemli bir sekilde yapmayalim! yapiyorsak da bununla gurur
duymayalim! ya da buna kilif ormeye calismayalim!

farkindayim, gereksiz bir polemik oldu,
ama cok icimde kalacakti,
kusura bakmayin