RE: 4. Linux ve Özgür Yaz?l?m S,enlig(i

Rev 3.2 7 CD olarak 1 kopya getireceğim. Dağıtılacak CD lerin baskılı olması
şart mı ? Bende Linuxcuyuz.biz den gelen cdler var, geleceğim kesinleştikten
sonra birkaç kopya daha çıkarmayı düşünüyorum, 7 CD gerekli mi ? Bana hiç
gerekmedi, mesela ilk 3 CD yi çoğaltsam olur mu ? Internet bağlantı hızı iyi
olanlar için NetInstall CD side çoğaltayım mı?

Mehmet Türker
http://www.turker.name.tr