Re: Melez bir sistem olur mu ?

Kde 3.4 unstable deposuna girmiş mi?

On 4/29/05, Emre Kadıoğlu <kadiogluemre@gmail.com> wrote:
adem aydemir yazmış:

>Merhaba,
>Sistemim Sarge 3.1 ve yeni bir Linux kullanıcısıyım.
>KDE 3.4 'ü kurmak için döküman araştırması yapınca bir depo buldum:
>
> http://pkg-kde.alioth.debian.org
>
>fakat resmi depo değil. Unstable için hazırlanmış. Buradan
>faydalanabilmem için sources.list' te nasıl bir değişiklik yapmam
>gerekir?
>Bir de KDE 3.4 'ü kurmak için başka bir yöntem varmı?
>Teşekkürler...

bunu eklemenize gerek yok tek yapmanız gereken
# apt-get install kde
komutunu vermek, debian depolarında olan bir şeyi resmi olmayan
depolardan kurmayın. Eğer debian a yeni başladıysanız apt-howto-tr yi
okumanızı öneririm. ayrıca grafik arayüzlü program olarak da synaptics
ya da kpackage'ı öneririm.

İyi Eğlenceler,