Re: Debian temelli bir dağıtım oluşturmak

Merhaba,

* Devrim GUNDUZ [2005-04-28 11:44:40+0300]
> Debian temelli bir dağıtım oluşturmak için önereceğiniz bir belge var mı?
>
> Google demeyin; zira benim için sizlerin denediği ve önereceği belge(ler)
> daha değerli.

Bastan sona bu konuya tahsis edilmis bir belge bilmiyorum.  Debian
tabanli ozellestirilmis CD hazirlamak icin John Goerzen'in "Debian from
Scratch" (DFS) adinda bir projesi var:

    http://people.debian.org/~jgoerzen/dfs/html/

Eger kastedilen Ubuntu tarzi Debian turevi birsey hazirlamaksa bundan
daha fazlasi gerekir.  Debian insa sistemi (buildd), Debian arsiv
yapisi, Debian Policy, Debian-installer vb. gibi.  Ilki haric bu
ogelerle ilgili belgeler mevcut (debian ana sitesinde).  Buildd icin
Kenshi Muto'nun hazirladigi biraz daginik bir belge olmasi lazim.