debian da firefox güncellemesi

debian sarge de mozilla-firefox 1.0.1 sürümü (Türkçe) mevcuttu. onu
kaldırdım. apt-get install mozilla-firefox ile yeniden kurdum 1.0.2
olmuştu. Ama hem Türkçe değil hem de 1.0.3 versiyonu bu tarayıcının
halihazırda mevcut. Şimdi benim sorum şu:
mozilla-firefox (gibi) yazılımının 1.0.3 Türkçe versiyonu olarak
apt-get install ile kurulumunu nasıl yapabilirim? Eski programı
kaldırmadan yeni sürümünü güncellemek suretiyle yükleyebilir miyim?
Teşekkürler.
Son olarak open office in 2.0 beta sürümünü tar.bz2 olarak indirdim.
Açtım ama kurulum ile ilgili herhangi bir betik göremedim. Kuranlar
varsa bu konuda da yardımlarını bekliyorum.