Re[2]: amd64 dağıtımı nereden?

Hello ,

Bu vesile ile debianla ilgili alınmasını istediğiniz yansı
isteklerinizi levent@ankara.edu.tr adresine iletebilirsiniz. Elimden
geldiğince ve de disk kapasitem yeterli olduğu sürece yansı almaya
çalışırım.

Şu an debian ile ilgili alınan yansılar :

debian
debian-non-US
debian-security
debian-marillat