Re: daha basit bi Hak-Hukuk sorusu

Selamlar;

proftp icin kullanicinin home dizininin disina cikamamasi icin
proftpd.conf icine

DefaultRoot ~

satirini da eklemelisiniz. Kullancilarin ssh vs. ile sisteme giris
yapmalarini engellemek icin de /etc/passwd dosyasinda kullanicilarin
kabuklarini /bin/false gibi bir kabuk verebilirsiniz.

iyi calismalar

Afşin Taşkıran