Sudo ?

Selamlar,

Wifi Radar isimli programı kurdum. Yapmak istediğim, bulduğu networklerden birini seçip Connect'e bastığımda IP alıp bağlanması... Bunu yapmaya çalıştığımda Cannot get IP gibi birşey yazıyor. Izinlerden olduğunu düşünüyorum. wifi_radar.sh'ı sudo haklarıyla çalıştırıyorum. sudo grubuna üye oldum ve sudoers dosyası içerisine root'un yanında yazan ALL'ları kendi kullanıcımı yazarak yaptım.

Ama yaptığım şey hem IP almasına neden olmadı (hiç değilse wifi radar'ı normal kullanıcı olarak çalıştırabiliyorum, hem de sanırım pek güvenli bir çözüm olmadı. Bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz ?

Teşekkürler..

begin:vcard
fn:Alper KANAT
n:KANAT;Alper
adr;quoted-printable:;;;Istanbul;;;T=C3=9CRK=C4=B0YE
email;internet:tunix@raptiye.org
url:http://raptiye.org
version:2.1
end:vcard