Re: GNOME 2.10 Debian Paketleriyle Ilgili

On Mon, 2005-04-25 at 16:16 +0300, Alper KANAT wrote:
> Selamlar,

Merhaba,

> Aranızda Debian kullanıp da GNOME 2.10.1 paketlerini kurup denemiş olan
> var mı ? Bunu Ubuntu paketleri olmadan yapmış olmanızı umarak soruyorum
> bu soruyu... Herhangi bir sorun yaşıyor musunuz ?

Experimental içerisinde henüz gnome-applets-2.10 yok, derhal geçerseniz
başka sorunlar da yaşamanız muhtemel. Neredeyse bütün Debian-GNOME ekibi
şu sıralar Sydney'deki Canonical'ın UbuntuDownUnder'a katılım öncesi
bütün çalışmalarını askıya almış durumdalar.

Muhtemelen tüm Debian-GNOME paketleri bir-iki hafta içerisinde 2.10.1'e
ulaşmış olacak.

İyi eğlenceler,
--
.O.