xmms, libmikmod2, bug'lar

herkese meraba,

birkaç gün önce bir arkadaş xmms ile ilgili bir problem dile getirmişti.

libmikmod.so.2: paylaşımlı nesne dosyası açılamıyor:
Böyle bir dosya ya da dizin yok
Inconsistency detected by ld.so: ../sysdeps/generic/dl-tls.c: 72:
_dl_next_tls_modid: Assertion `result <=
_rtld_local._dl_tls_max_dtv_idx' failed!
 Assertion `result <= _rtld_local._dl_tls_max_dtv_idx' failed!

bu hatayı ben de xmms'i çalıştırmayı denediğimde almıştım, fakat
uğraşmaya pek fırsat olmamıştı, bakamamıştım. bir iki saattir bu sorunla
ilgili bakınıyorum. bu bir bug'mış. problem libmikmod2 paketi yüklenince
çözülüyor. fakat libmikmod2 xmms için önerilen paketler arasında yer
alıyor. hatayla ilgili iletileri okudum, hata kapatılmış gözüküyor,
fakat çözüm olarak birşey önerdiklerini anlayamadım. bu problemi yaşayıp
libmikmod2 paketini yüklemeden çözeniniz var mı?

bir de bildirilen bug'larla ilgili birşey sormak istiyorum. bir bug
çözüldüğünde bu bug bütün mimarilerdeki ilgili paket için çözülmüş mü
demektir? yoksa bu, bug'ın hangi paketten kaynaklandığına mı bağlıdır?
bir de bir bug'ın çözülememesine bağlı olarak, çözümü sağlayabilecek
önerilen paket yada paketler bug'ın kaynağı olan paketin bağımlı
paketler listesine eklenebilir mi? yoksa bug olması gereken
bağımlılıklarla çözüme kavuşturulana kadar açık mı kalır?

iyi çalışmalar.
iyi geceler.