Re: Wireless Olay?n? Hallettim..Konuyla ilgili Son 2 Sorum.. :)

On Thu, Apr 21, 2005 at 01:37:31PM +0300, Alper KANAT wrote:

> HP NX 9105 olan laptop'umda bugün itibarıyla kablosuz internet keyfini
> Linux'da çıkarmış bulunmaktayım.

   Hayırlı olsun.

> 2) Esas sorum bu.. Bilgisayarımın köşesinde bir tuş var. Buna basınca
> Bluetooth ve WiFi aktif hale geliyor. lsusb çıktısında gözükür hale
> geliyor. Benim istediğim ise bu tuşa basınca ndiswrapper modülünün
> otomatik olarak yüklenmesi..? Böyle birşeyi nasıl yapabilirim acaba ?
> Teşekkürler..!

   ACPI bu tuşa basıldığını anlayabiliyorsa ne yapmasını istediğinizi
belirtebilirsiniz herhalde.  Ayrıntıları acpid paketinden
araştırabilirsiniz.   (Önce tuşa basmanın ACPI olayı oluşturup
oluşturmadığını öğrenmeniz gerek.)