Re: sudoers dosyası ve güvenlik

Merhaba,

Evet doğrudur ve bir yere kadar güvenlidir. neder derseniz.. sudoscript
kurmaya çalışırken farkettim ki "make install" sudo kullanıyormuş. bu
sebepten istemediğim bir yükleme yaptım. istemiyorsan neden "make
install" dedin diyebilirsiniz tabi. Benzer durumlarla karşılaşmak
istemiyorsanız dikkat etmeniz lazım.

Bildiğim kadarı ile ubuntu bu yöntemi kullanıyor.

Ayrıca "Defaults        mail_always" eklerseniz sudoers'a, sudo ile
çalıştırdığınız her komut mail ilarak gelir. Biraz daha güvenli
sayılabilir bir anlamda.

--
Can Burak Çilingir | canburak@jabber.org
http://canb.net/   | icq#10720999