From: Alphan Bayazit [mailto:listec@bayazit.org]
Sent: Tuesday, April 19, 2005 3:51 PM
To: Bulent Delen
Cc: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: Re: FW: hak-hukuk

Bulent.Delen@tav.aero wrote:

> Umask değerlerini 022 022 olarak değiştirdim
>

> Fakat v,y,z userlarıyla yarattım folder'ı '*X*' ile silemiyorum *X*
> ile yarattığımıda  v,y,z userlarıyla silemiyorum

775 oluyor mu?

olmuyorsa bir sakatlik var,

oluyorsa yazmamasi cok anormal degil sanirim. :)

Sizin istediginiz grup iliskisini anladigimdan emin degilim ama,
 X v y z'nin olusturdugu dizinler genelde kendi ontanimli gruplariyla
olusuyordur.
o nedenle grup yetkisini ayarlamak yeterli olmayabiliyor.
bir de yaratilan dizinin grubunun dogru ayarlanmasi lazim.

sanirim siz soyle bir sey istiyorsunuz,
X'in ontanimli grubu X olacak, digerleri buna uye olmayacak (ilk iletide
yazmalarini istememistiniz)
v y z'nin ontanimli  ve tek grubu ise W olacak ve bu gruba X de dahil
olacak.

-alphan

--
aab