Re: Debian da Java kurmak ve Turquaz i calistirmak

http://forum.turquaz.com/tr/showthread.php?t=501

Yukaridaki adresteki forum topigine hikayemi ve en son
ulastigim noktayi yazdim. Problem turquazin .sh
dosyasindan kaynaklaniyordu galiba. Hala daha
yapilacak yorumlara acik oldugumu belirtiyorum.

A.Alphan Bayazit a da:
http://www.bayazit.net/alphan/?p=183

makalesi icin tesekkurlerimi sunuyorum.

Herkese tekrar kolay gelsin. Mubarek gunde baslayan
Turquaz macerasi bana ve herkese guzellikler
getirsin....