Re: debian-amd64 yansisi

meraba,

bu postanızı görünce ilk önce sevindim, fakat sonra bazı sorular
oluştu kafamda. ve yansıya bir baktım. bu yansı pure64 paketleri mi
içeriyor? şu an bütün paketler eklenmemiş galiba? ben
http://debian-amd64.alioth.debian.org yansısını kullanıyorum, bütün
paketler tamamlanınca http://ftp.tr.debian.org/debian-amd64 yansısına
geçmem bir sorun oluşturur  mu? alioth yansısıyla aynı paketler mi
mevcut?

kolay gelsin.