Debian da Java kurmak ve Turquaz i calistirmak

Merhaba arkadaslar;

Boyle bir soru icin belki Turquaz acik kaynak kodlu
muhasebe programinin forumlarini kullanmak daha dogru
olabilirdi ancak;

1. Oraya sordum henuz cevap alamadim.

2. Baska dagitimlarda bir sorun yok gibi gorunuyor
problemsiz calisiliyor izlenimi aldim. Bu Turquaz a
ozgu degil genel olarak Java yazilimlarinin debianda
calismasiyla alakali olabilir gibi geldi bana.

3.
http://www.linuxquestions.org/questions/archive/26/2003/10/4/108638
seklinde linkini verdigim adreste bir kullanicinin
irdeledigi gibi debian da VM initializiaton hatasi
sozkonusu oluyor. "J2RE yerinde J2SDK kullanin,
problemin ustesinden gelin!" seklinde bir cozum
onerisi
sunulmus. Acik acik tum adimlar anlatilmis ancak bende
hala ayni hatayi vermeye devam ediyor.

4. Standart kullanicima ve root ile olabilecek tum
kombinasyonlari denedigimi dusunuyorum. Ancak ayni
hatayi aliyorum.

5. /etc/profile dosyasini istendigi gibi edit ettim.
gdm calistigi icin direkt KDE ye giriyorum.
/etc/profile da ayarlanan pathler gecerli olabilsin
diye "source /etc/profile" komutunu veriyorum. Daha
sonra komut satirina herhangi bir path deyken "javac"
ve "java" komutlarini verdigimde bir takim ciktilarin
ekranda aktigini goruyorum. Bu konuda da herhangi bir
sorunum yok.

6. Problem bende hala devam ediyor.

7. Herkese tesekkur ediyorum. Ayrica tum debian
toplulugunun kandilini de tebrik ediyorum.

seckiner.net reactivated. visit, see, benefit, contribute.
seckiner.net yeniden yayýnda. gelin, görün, faydalanýn,
katkýda bulunun.