Re: program derleme

merhaba;
öncelikle komut çıktılarını iyi takip edin kesinlikle bir yerlerde hata vermiş
ve gözünüzden kaçmıştır.birde debian kullanıyorsunuz karamba veya diğer
birçok program depolarda mevcut zaten apt'ı kullanın, dağıtımınız için
hazırlanmış paketleri kullanmak daha iyi sonuç verecektir ve tabikii sorunsuz
olacaktır.

kolay gelsin

Pts 18 Nis 2005 20:26 tarihinde, celo_x@linuxcuyuz.biz şunları yazmıştı: