Re: Re:

On Mon, Apr 18, 2005 at 07:22:27AM +0300, Enver ALTIN wrote:

[..]

> Bence Woody artık unutulmalı, zaten kısa zamanda kendi haline
> bırakılacak. Yeni kurulacak her türlü sunucu üzerine eğer mümkünse (yani
> daha önceden geliştirilmiş olan uygulamalar varsa ve düzgün çalışıyorsa)
> Sarge kurulmalı.

Sayet kritik oneme sahip bir sunucu kurulacaksa su an halihazirsa Stable surum
olarak devam eden Woody'i goz ardi hic dogru degil bana gore.

Sarge her ne kadar artik belirli bir olgunluga ulasmis ise bile anons edilmedikce
Stable degil. Ne zaman Sarge deposu dondurulup, anons edilir daha sonrada guvenlik
ekibine teslim edilir ondan sonra gonul rahatligi ile her turlu sunucuda kurulabilir.

Sahsen cok yakin zamanda bile kurdugum onmeli sunuculara direk Woody kuruyorum.
Bu geceleri rahat yatmama sebep oluyor.

Her ne kadar artik gorevini tamamlamak uzere olsada, bayragi Sargeye devretmedikce
hic bir sekilde gozardi edilmemeli, unutulmamali.

Kaldiki Recai bey'inde az once duyurdugu gibi Woody r5 anons edildi.

	http://www.debian.org/News/2005/20050416

Sarge'nin Woody'e gore kolay kurulumu, donanimsal destekleri goz ardi edilemez
ancak konu guvenlik acisindan ele alinip incelenirse *su an icin* Woody herzaman
agir basar.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin