Re: Beagle..ve umutsuzluk..

On Sun, Apr 17, 2005 at 08:35:19PM +0300, Alper KANAT wrote:
> Yükledim. Ama açılmıyor... Bir sürü dosyayla ilgili hata veriyor gene... :(

Beagle kuruldu ancak su anda baslatilmasinda problem var sanirim degil mi?

http://www.beaglewiki.org/index.php/DebianInstall adresindeki "Running Beagle"

kismindaki yonergeleri uyguladiniz mi?

Caninizi sIkmayin bir sekilde calistiracagiz ins. :) Su an bununla ilgilenecek
vaktim yok ancak belki gece yine bakabilirim. Sonuc almaya basarirsam listeye
bildirim yine. Belki siz o zamana kadar halletmis olursunuz.

Olmadi 3-4 gun sonra bu konuya ciddi sekilde egilir bir sekilde sonuc almaya
calisiriz.

Ubuntu bu isi halletmise benziyor ancak ubuntu paketlerinden de kurmak probleme
yol acabilir. Olmadi en son o yoluda deneriz :)

--
Saygilarimla
Serdar Aytekin