LinuX'se Visual Studio.NET kurulumu

Merahaba LinuX'cular ben þimdi winXP kullnýyorum hiç
memmun degilim walla bu yuzden LinuX 'e geciyorum bir
bir seçimlilik war kafamda debian mý? suse mi?
sorusuna aslýnda yanýt buldum yinede sizlerin
fikirleri önemli suse kullanmasý daha kolay yast paket
yöneteticiside guzel debian ise biraz uzman kullanýcý
istiyor ben ise daha yeni yeni debian kurulum ile
ilgile makaleleri okuyorum apt paket yonetcisi harika
walla.
Aslýnda benim sorum ben winXP tek kullandýgým program
VisualStudio.NET kullanýyorum benim tek derdim bu ama
bunun yerine LinuX'da çalýþan MONO war ama beni tatmin
etmedi.winXPye .neti kurarken ýss ve .net framework
istiyor bunu LinuX'da saglýyabiliyoruz mu?Wine bunu
bize weriyor mu?Bu cevabýný hala bulamadým.Bunun
cevabýný sizden istiyorum.