Re: Samba win98 login sorunu

Herkese selamlar,,,

Birazcık olsun sorunu çözer gibi oldum ama çözemedim sorun şu ben 9x makinalara çalışmagrubu olarak kroman veriyordum 2K/Xp ler ise domain kroman_dmn olduğu için kroman_dmn oluyor otomatik olarak, svrtools diye bir tool var ntdomainleri kontrol etmek için onunla 2K/Xp lerden çalıştırınca select domain sadece kroman_dmn geliyor ama 9x lerden çalıştırınca kroman ve kroman_dmn geliyor anladığım kadarı ile 9x ler kroman diye gördükleri çalışmagrubunu domain mi zannediyorlar oradan parola ve diğer güncellemeleri yapmaya çalışınca olmuyor tabi birkaç denemeden sonra nasıl oluyor da kroman_dmn den güncelliyor onuda ben bilmiyorum. bir fikri olan varmı not başka domain kontroller yok ağda.

Saygılarımla

Veli ADIGÜZEL

Ekstra not: Test amaçlı makinanın çalışmagrubunu değiştirdim ama olmadı bide hepsini değiştirip deneyeceğim (40 küsür :))