Re: Beagle..ve umutsuzluk..

Beagle ile 3.5 saat cebellesip sonuc alamayinca vazgectim :)
En azindan simdilik...
----- Original Message ----- From: "Alper KANAT" <tunix@raptiye.org> To: "Linux Listesi" <linux@liste.linux.org.tr>; "Debian Listesi" <debian-user-turkish@lists.debian.org>
Sent: Saturday, April 16, 2005 8:45 PM
Subject: Beagle..ve umutsuzluk..

Merhaba,

Zor sorular mı soruyorum anlayamıyorum.. Içinizde Beagle'ı deneyen 1
kişi bile yok mu ? Debian'da Beagle'ı kurmaya çalışıyorum. Beagle'ın
sayfasına bakarsanız, 0.0.9 sürümünün mono >= 1.0.6 paketlerini
istediğini görürsünüz. Oysa Debian'ın paketleri 1.0.5... Bu nedenle
kendim oturup 1.0.6 paketlerini derlemeye kalktım ancak özellikle mcs
paketi kurulamıyor..

Debian paketlerini kurup da üzerine 1.0.6 sürüm olan bazı mono
paketlerini kurunca da bir takım dosyalar bulunamıyor diye hata veriyor..

Tam tamına 1 haftadır Beagle'ı kurmaya çalışıyorum ama başarılı
olamadım. Beagle'ın desteği de pek iyi değil, IRC kanalında falan
sorduğum soruları kimse cevaplamadı.

Aynı  zamanda donanımımla ilgili bir takım sorular sordum onlara da
yeterince iyi cevaplar alamadım. Benim de bildiğim cevaplar dışında,
yalnızca bilgilendirme amaçlı 1-2 cevap alabildim o kadar.. Açıkcası
özellikle de donanım konusunda umutsuzluğa kapılmaya başladım. HP NX
9105 olan bilgisayarımın belli başlı bir takım donanımlarını
çalıştıramıyorum.. Bunun için baya araştırma yaptım ama bir neticeye de
ulaşamadım.

Ciddi anlamda sıkılmaya başladım... Napacağımı da bilemez bir
durumdayım.. Bir yandan laptoplarında Pardus ile birçok şeyi yapan bir
grup, nerdeyse sürücü yazacak kadar bilgisi olan insanlar, bir yandan da
böyle sorunlar.... Ne dediğimi, ne düşündüğümü bilemez durumdayım...
Lütfen yardımcı olun..