Re: Sarge kararlı sürüm olunca

On Sat, 2005-04-16 at 23:00 +0300, Mehmet Turkoglu wrote:
> Bir sarge masaüstü kullanıcısı olarak kafama birkaç soru takıldı. Biraz
> erken olacak ama kafama takılan sorular şunlar:
> 1-)Acaba sarge ne zaman stable olacak(tahminen ve süre olarak; mesela şu
> kadar gün sonra)?
http://www.debian.org/releases/testing/ adresinde gerekli bilgiler var.
Hatta şu paragraf kesin tarih hakkında bir tahmin içermiyor:

        As usual, the release goals and the release date are not going
        to be determined in advance. To put it simply, "Debian releases
        when it is time".
> 2-)Sarge stable ilan edilince bir masaüstü kullanıcısı olarak acaba
> stable olan sarge'ye mi devam  etmeliyiz yoksa sid den aktarılan sürüme
> mi terfi etmeliyiz? Eğer sargeye devam edeceksek source.list te nasıl
> bir değişiklik yapmalıyız?
Bu seçimsel birşey. Ben masaüstümde "unstable" kullanıyorum. siz de
sources.listinizde ilgili satırları "testing" yapın. kanımca yeterli
olacaktır. muhtemelen sarge değil de testingde kalmak isteyeceksiniz.

--
Can Burak Çilingir | canburak@jabber.org
http://canb.net/   | icq#10720999