Re: Debian vs Ubuntu

Prş, 2005-04-14 tarihinde 18:20 +0300 saatinde, Alper KANAT yazdı:
> Ubuntu'nun Live CD'sini ben de denedim ama henüz tam anlamıyla bakmış
> değilim Hibernate gibi özelliklerine... Esasında kurup denemek lazım ama
> makinem buna müsait değil.. (Laptop kullanıyorum) Şu anda Debian
> kullanıyorum ve aslına bakarsanız halimden mutluyum.. Donanım konusunda
> epey bir yardıma ihtiyacım var gerçi.. Önümde hala çalıştıramadığım
> Wireless varken (AP bulamıyor..!!), kızılötesi, PCMCIA ve CF kart
> okuyucuları varken baya sıkıntılı dakikalar geçiriyorum aslında bazen
> de... Linux'da donanımla ilgili sıkıntı çekmesem başka sıkıntım yok
> [...]
SimlyMepis-3.30 çalışan CD'yi bu donanımların tanınması için deneyebilir
misiniz?
Bir yerlerde bu donanımları sorunsuz tanıdığını ve donanım uyumu
konusunda en başarılı debian klonu olduğunu okumuştum. Başarılı
oplursanız onun çözümünü sisteminize aktarabilir veya onu knoppix'ten
bile kolayca harddiske kurabilirsiniz.
İyi çalışmalar.

--
Zeki Çatav <zcatav@isnet.net.tr>