Re: Fontlar garip gozukuyor

Merhaba,

* e2e [2005-04-14 11:17:19+0000]
> Debian (Sarge) sistemimde fontconfig guncellemesi sonrasinda ozellikle
> bazi sitelerdeki fontlar bulanik ve daha ince gozukuyor.
>
> dpkg-reconfigure fontconfig ile olabilecek tum farkli kombinasyonlari
> denedim. Fakat en iyi hali bahsettigim bu "garip gozuken" durum oldu.
>
> Yeniden konfigurasyon sirasinda su uyariyi veriyor:
> "Not replacing deleted config file /etc/fonts/local.conf"
>
> Baska bir makinadan (fontconfig versiyon 2.2.3-4) local.conf dosyasini
> kopyaladim fakat bir sey degismedi hatta daha da kotulesti.
>
> fontconfig versiyonu: 2.3.1-2

Yazitipi yapilandirmasiyla oynamayi deneyebilirsiniz.  Baslangic olarak
asagidaki bagda bulacaginiz icerigi '~/.fonts.conf' olarak kaydedin ve
ilk gozlemlerden sonra gerekiyorsa adim adim degistirin:

    http://svn.kirkambar.net/wsvn/kirkambar/home/trunk/.fonts.conf?op=file

Dosyanin bicemi icin fonts-conf(5) kilavuz sayfasina basvurabilirsiniz.