Re: MPlayer Debian Paketini Istemiyorum Kardeºim..! ;-)

Söylemeyi unutmuşum.. Normalde MPlayer'ı kurmak zorunda olmasam sorun olmayacak.. Ama Mozilla tarayıcıları için Mplayer eklentisine ihtiyacım vardı ve tutturmuş mplayer-386 paketini de çekip kuracam diye... Bir paketi sabitlesem ve depodan kesinlikle kurulmamasını istesem çok güzel olacak.. Synaptics ile yapabiliyorum ama kalıcı olmuyor.. Konsoldan bitirmek istiyorum işi..

Can Burak Cilingir wrote:

Merhaba,
Yarattığınız paketin adını mplayer-alper yaparsanız olabilir belki :)