RE: samba Ldap ve windows 2003

Böyle bir gereklilik yok bildiğim kadarıyla.

> yapmam ve samba güvenlik modunun ADS olmasi gerektigi ancak
> kerborus ayarlarina vakif degilim

> ve konu üzerinende genel tercübem yok
> konu üzerine tecrübeleriniz varsa faydalanmak isterim
>
> hayirli mesai saatleri

Ben kendi Debian'ımın Samba kimlik doğrulamasını domain server 'a
yaptırıyorum. Yani domain'e login olabilmiş herkes benim Debian'a
bağlanabiliyor, public paylaşımlara girebiliyor ve Debian'da aynı isimde bir
hesap var ise o hesabın haklarıyla kendi ev dizinini vs görebiliyor
yazabiliyor.

Eğer isteğinizi yanlış anladıysam kusura bakmayın, ama sizin isteğiniz de
yukarıda anlattıklarım ise , smb.conf ta bir iki ayarla bunu elde
edebilirsiniz. Benim bu işle ilgili smb.conf satırlarım şunlar:

workgroup = ankara
wins server = 10.10.2.20
security = server
password server = poseidon
[homes]
browsable = no
writable = yes

Bu kadar...
Bunu her kurduğum Debian'da böyle yapıyorum ve hiç sorun çıkmıyor...

Mehmet Türker
http://www.turker.name.tr

GIZLILIK NOTU
Bu e-posta mesaji gizli, hassas bilgi ve/ya da ekler icerebilir. Bu mesaj, mesajin alici kisminda belirtilen kullanici/kullanicilara gonderilmistir. Eger mesaji yanlislikla almissaniz lutfen gondereni acilen bilgilendiriniz, mesaji ve tum kopyalarini siliniz.
Bu mesaj bilinen tüm viruslere karsi Symantec Antivirus ile taranmistir.

CONFIDENTIALITY NOTICE
This email may contain confidential information and/or attachments. This email is intended for the use of the addressee only. If you receive this email by mistake, please advise the sender immediately and delete the email and any copies of it.
This e-mail has been scanned by Symantec Antivirus for all known viruses.