Re: debian login...

Merhaba;
öncelikle eğer kurduysan ve aksini belirtmediysen grafik ekran ile login
olabilmen gerekirdi.sanırım tanınmayan bir donanımın var yada X'i yanlış
yapılandırdın.konsol ekranda login: den sonra yazdığın karakter gözükür ama
kullanıcı ismini enterladıktan sonra şifrene ait karakterler görünmez
dolayısıyla sanki yazılamıyormuş gibi hisseder insan(matrix bir nevi yokuz
aslında:)) )sen şifreni yazarak enterla giriş yapacaksın.
bir de X'i root haklarıyla dpkg-reconfigure xserver-xfree86 komutu ile tekrar
yapılandırmayı deneyip sonrasında startx komutu ile grafik ekrana
geçebilirsin.Öncesinde neyin yanlış olduğunu anlayabilmek için basitçe yine
aynı komutu verebilir ve hata çıktısını kontrol edebilirsin ya
da /etc/X11/XF86Config-4 dosyasını bir editör
yardımıyla(vi /etc/X11/XF86Config-4 gibi) açarakta Xin donanımın hakkındaki
görüşlerine ulaşabilirsin.
Kolay gelsin
Murat
Pts 11 Nis 2005 18:48 tarihinde, Selim YASAR şunları yazmıştı: