Re: Çerkirdek derlerken eski ayarlarýn korunmasý

Merhabalar...

Quoting Mehmet TURKER <mturker@innova.com.tr>:

> Selam;
> Yeni çekirdek derlerken þu anki ayarlarýmý derleyeceðim çekirdeðe nasýl
> veriyorum ? Sadece  /boot/config... i kopyalasam olur mu ? Çekirdek
> derlemekten nefret eden ben herþeyi alt üst edeceðimi bilerek DRI
> aktifleþtirmek için tekrar belamý arýyorum da.

.config dosyasini kopyaladiktan sonra ;
make oldconfig
make menuconfig

Ayrica eger debian bir makinaysa(ki oyle saniyorum:)) Debian patchlerini
uygulamak isteyebilirsiniz. bu durumda deb arsivleirnden aldiginiz
kernel-source
paketi yaninda ayrica kernel-patch-debian paketini de indirmelisiniz.

iyi calismalar,
Erhan Ekici