Re: Yeni Sarge Kurulum ve Yapilandirma Belgesi

cok cok iyi olmus, ellerine saglik.

bosluklar var ama temel kisimlar gayet guzel, tekrar tebrik ederim

----- Original Message ----- From: "Serdar Aytekin" <serdar@debian-tr.net>
To: <debian-user-turkish@lists.debian.org>
Sent: Friday, April 08, 2005 10:41 PM
Subject: Yeni Sarge Kurulum ve Yapilandirma Belgesi

Herkese Merhaba,

Uzun zamandir dise dokunur bir belge hazirlayamiyordum. Bunun en buyuk
sebebi asiri is yogunlugum ve uzun suredir uzerinde calistigim yeni
"Sarge Kurulum ve Yapilandirma Rehberi" belgesiydi.

Belgenin cok buyuk bir kismini tamamladim, halen eksikler var. Ancak
yine yogun bir doneme girecegim ve belkide bir muddet daha ugrasamayacagim
icin bu haliyle de olsa yayinlamayi dusundum.

Belgedeki hatalari, eksikleri zaman icerisinde sizlerden de gelen
geri bildirimleri de goz onune alarak gidermeye calisacagim. Yani belge
surekli olarak takibimde olacak, mumkun oldugunca guncel ve daha fazla
icerikli olmasini saglamaya calisacagim.

Bu bir nevi "Online Sarge Kitabi" olacak. Ileride (belge arzu ettigim
olgunluga erisinde) pdf ve diger bicemlerde de sunacagim. Hatta ileride
sponsor bulabilirsek kagit uzerine basip, bedava dagitabiliriz :)

Su an sadece kendi sitemde bulunduracagim, Debian-tr adresinden link
verecegim. Belli bir sure sonra Debian-tr uzerinden de yayina aktaracagim.

Belge ile ilgili oneri/elestirilerinize herzaman acigim. Ilave edilmesini
uygun gordugunuz yada hatali buldugunuz yerleri bildirebilirsiniz. Daha onceki belgeye gelen oneri/elestirileri bu belgeye mumkun oldugunca yansitmaya gayret
ettim.

Bu belgeden sonra sirada SSS yer alacak. Onunda buyuk bir kismi tamamlandi. Ilk etapda en az 100 kadar soru ve yanitinin olacagini tahmin ediyorum. Daha
sonrasinda bu sayi 200 leri bulur hatta gecer diye dusunuyorum.

SSS ile ilgili Recai beyin herkesin katkisini saglayacak bir alt yapi calismasi
olacak, bu da belgenin surekli guncel kalabilmesini saglayacak.

Bu belgede de SSS belgesinde yer alacak soru ve yanitlarin bir kismi var.
Bunlarin cogu http://www.linuks.mine.nu/debian-faq-wiki/ adresindeki
SSS kismindan alinmistir.

Yeni Sarge Kurulum ve Yapilandirma Rehberine;

http://www.serdaraytekin.com/docs/os/debian/sarge/book/

adresinden ulaşabilirsiniz.

--
Saygilarimla,