wine - usb

 Merhaba...
 Bir arkadaşım evinde pratik yapmak için basit bir elektro davul aldı. Öyle
ahım şahım bir şey değil pratik yapmak için. eh benimde davul çaldığımı
bildiğinden istersen bir ara sana vereyim sende dene dedi.. Donanım pc ye usb
üzerinden bağlanıyor ve windows bunu oyun çubuğu olarak görüyor. Set ile
beraber gelen yazılım da bu usb girişinden gelen sinyalleri işleyip uygun
sesleri uygun ton ile işleyip ses olarak hoperlör lere veriyormuş... yazılım
windows için yazıdığından (yazılım olmadan bir oyun aracından başka bir işe
yararmı bilmiyorum :)) ve usb girişi sinyallerini işlediğinden merak ettim
daha önce usb aygıtlar üzerinde iş yapan her hangi bir yazılımı wine ile
başarı ile çalıştırabilmiş olan varmı yada en azından wine / usb arasındaki
ilişkiyi bilen ?

--
Saygılar && İyi çalışmalar
Timu EREN (a.k.a selam)