gaim-vv ve cedega

yeniden meraba arkadaşlar. heyecanlı ve çok rahat debian maceram devam
ediyor.şimdiki hedefim ise gaim-vv kurmak. debian-tr deki bununla ilgili
yazıyı okudum ama orada verilen kaynağa erişemiyorum. bu yüzden de dosyayı
yükleyemiyorum. bunun için başka çözüm önerisi olan war mı? bu arada cedega
4.3 full sürüm buldum ve yükledim. ama ben bu programı nasıl
çalıştırabilirim? mesela winning eleven oynayabilecek miyim artık? inşallahh.

neyse arkadaşlar şimdilik bu problemleri çözelim, ötekilere sonra
geleceğim. :)

bu arada arkadaşlar bi sorun daha war. gmail kullanıyorum ve kmailde
tüm ayarları yaptım. postaları alıyorum. ama göndermek istediğimde şu
hatayı veriyor. bu sorunu çözersem çok iyi olacak. sizin de
yardımlarınızı bekliyorum. hata:

Technical details of permanent failure:
PERM_FAILURE: SMTP Error (state 13): 550 Error: improper use of 8-bit
data in message header

acil olarak cevabınızı bekliyorum.