Re:Tazeleme Problemi

Ben bu problemi çözdüm teşekkürler. Fakat sormak istediğim başka bir konu var. Nvidia sürücülerinin tam olarak yüklenip yüklenmediğini nasıl doğrularım. X açılırken Nvidia logosu çıkıyor. AMa içimde kuşku var. Neden derseniz Xconf dosyasında ne ekran kartını ne de Monitörü tanımıyor. Buraya ben elle değerleri girsem x i çökertirmiyim. Yani mesela supplier kısmınada yazan "000xcc66" yaza yere "Nvidia Fx5200" yazsam ve monitörün Suplier kısmına "LG Flatron ezT710BH" yazsam x çöker mi ?