Re: regex ve bash script

 Merhaba...

 Öncelikle geç cevap verdiğim için özür dilerim...
Yoğun bir sabahlamanın ardından biraz uyumak istedim :)

 Tavsiyeniz için teşektür ederim. Denedim ve sorunumun çözüldüğünü gördüm
Değişkenler sabit değil bir find $basescanpath$userdir -type f ile dosyalar
taranıp for döngüsü içerisinde clamscan'e gönderiliyor.
 Her neyse script in tamamını ek' te gönderiyorum böylece ihtiyacı olanlar
değiştirip kullanabilirler.
 Elbetteki söz dizimi pek iyi değil zira ilk kez bash betiği yazıyorum. Bu
nedenle söz dizimi karmaşası için özür dilerim....

 Not: Yine bir yerlerinde hata var ama gereksinimim olmadığına karar verdiğim
için sorun ile ilgilenmedim.. ancak şu hali ile istediğim işi yapıyor...

Pazartesi 04 Nisan 2005 10:19 tarihinde, Recai Oktas şunları yazmıştı:

--
Saygılar && İyi çalışmalar
Timu EREN (a.k.a selam)