X.Org'un Durumu

Selamlar,

X.Org'un Debian depolarına girişiyle ilgili bilgisi olan var mı aranızda ? Listeden bazı arkadaşlar, Ubuntu depolarındaki X.Org paketlerini kullandıklarını söylemişlerdi. Ben de X.Org'u ve sağladığı composite extensionları kullanmak istiyorum. Paketleri kullanan arkadaşlar kararlı olup olmadığını, herhangi bir sorun yaşanıp yaşanmadığını anlatabilirlerse çok sevinirim.

Bir de söylemeden edemeyeceğim. Bu listede yaşadığım WiFi sorununa yardımcı olabilecek kimse mi yok ?

begin:vcard
fn:Alper KANAT
n:KANAT;Alper
adr;quoted-printable:;;;Istanbul;;;T=C3=9CRK=C4=B0YE
email;internet:tunix@raptiye.org
url:http://raptiye.org
version:2.1
end:vcard