RE: Sarap Var mý Sarap :)

Title: RE: Sarap Var mı Sarap :)

-----Original Message-----
From: Can Burak Cilingir [mailto:canburak@cs.bilgi.edu.tr]
Sent: Sun 4/3/2005 9:14 AM
To: Selcuk Erdem
Cc: Debian - Türkçe
Subject: Re: Sarap Var mý Sarap :)

On Thu, 2005-03-31 at 07:30 +0300, Selcuk Erdem wrote:

>Firefox kullanmiyorum ama epiphanyye içinde %s geçiren bir bookmark
>ekleyip bu bookmarki araç çubugunda gösterirseniz text box beliriyor
>hemen yaninda. atiyorum "http://google.com/?q=%s" öneririm.
>mesela benim bir bookmarkim söyle:
>http://packages.debian.org/cgi-bin/search_contents.pl?version=unstable&arch=i386&case=insensitive&word=%s&searchmode=searchword

Benzer bir sey, Firefox tarafindan arama mekanizmalarina uygulanabiliyor.
Söz gelimi fazlamesai.net sitesine gidip sonra sitedeki Arama kutusunun
icine tiklayip sonra da fare ile sag tikladiginizda "Add a Keyword For This Search..."
gibi bir secenek görünüyor. Bunu sectiginizde Firefox sizden kisa bir anahtar
sözcük girmenizi istiyor, misal ben "fm" girdim ve bu sekilde bunu bookmark'a
kaydettim.

Bu islemin ardindan bos bir sayfa aciyor ve adres satirina dogrudan

  fm debian

yazip ENTER basiyorum ve karsima fazlamesai.net'teki Debian ile ilgili
arama sonuclari geliyor ;-)

Not: Bu ipucu icin dostum Kivilcim Hindistan'a tesekkürler :)