ipw2200 sistemi kilitliyor

merhaba,
yeni bir debian kullanicisi ve linux ogrenmeye calisan bir insan
olarak surekli cekirdegi eksik derledigimi farkediyor ve yeni bastan
yeni bastan derliyorum.
ekran karti ve ipw2200 modullerimi de her derleme isleminden sonra
yeni cekirdege gore tekrar derleyip ekliyorum, ve su ana kadar problem
de yasamiyordum.

su anda ipw2200 modulum basariyla kuruldu. iwlist scan komutlarim vs.
calisiyor.
ancak ifup eth1, ifconfig eth1 up turevi komutlari calistirdigim
zaman, bilgisayar olumcul bir sekilde kilitleniyor. tamamen felc
oluyor. kapatma dugmesine uzun basmaktan baska bir carem kalmiyor.

problemi anlamak icin hangi loglara bakmaliyim?

son derleme isleminde smp destegini actim, sistem otonatik olarak
smp'li bir cekirdek kurmustu cunku,islemcim centrino, psmcia modulunu
ekledim, diger yaptigim degisiklikleri hatilramiyorum. bir de webcam
icin gerekli birkac modul yuklemistim sanirim.

bu arada sistem acilisi sirasinda network scripti calisirken Ctrl+C
yapabiliyorum. ama bilgisayar acildiktan sonra ne konsolda, ne de
XWindowda sonuc degismiyor. felc oluyo bilgisayar,
umarim yardimci olablirsiniz,
saygilar,
erhan