From: Selim T. Erdogan [mailto:selim@cs.utexas.edu]
Sent: Thursday, March 31, 2005 10:02 PM
To: Ayd?n Kayaz
Cc: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: Re: Yeni Kurulum <<Sistem Aç?lm?yor>>

On Thu, Mar 31, 2005 at 10:32:08AM +0300, Aydn Kayaz wrote:

> Kurulum bitip reboot olduktan sonra sistem açılırken takılıp kalıyor. Tam
> nerde olduğunu hatırlamıyorum ama en son 2 satır 1 er kelimelik bişey
yazıp
> orada duruyor. Sanırım x açılmıyor. Hiçbir şekilde sisteme giriş
> yapamıyorum. Bu sorunu nasıl hallederim ? Konsola düşsem yine bişeyler
> yapacağım ama makine konsola bile düşmüyor. Bunun sebebi ve çözümü nedir
> bilen var mı acaba ?

   Takılıp kalıyor derken tam olarak neyi kastediyorsunuz?  Açılışta
yazılar çıkarken bir noktadan sonra hiç yazı çıkmayıp o ana kadar
çıkmış yazılar ekranda sabit olarak kalıyor mu?  Yoksa yazılar güzel
güzel çıkıyor ama bir noktadan sonra ekran kararıyor ya da X'i açmaya
çalışıp acayip renkler mi çıkıyor?  En son olarak 2 satır birer
kelime yazdığını söylemişsiniz.  Ne yazıyor?

   Durumu yukarıdaki soruları aydınlatacak şekilde daha ayrıntılı tarif
edebilirseniz yardımcı olabilme ihtimali artar.