Yeni Kurulum <<Sistem Açılmıyor>>

  Merhaba;

Debianın ilk altı cd sinin isolarını indirip kurulum ekranından masaüstü seçeneğini seçip kuruluma geçtim.

Kurulum bitip reboot olduktan sonra sistem açılırken takılıp kalıyor. Tam nerde olduğunu hatırlamıyorum ama en son 2 satır 1 er kelimelik bişey yazıp orada duruyor. Sanırım x açılmıyor. Hiçbir şekilde sisteme giriş yapamıyorum. Bu sorunu nasıl hallederim ? Konsola düşsem yine bişeyler yapacağım ama makine konsola bile düşmüyor. Bunun sebebi ve çözümü nedir bilen var mı acaba ?

Kolay Gelsin

Saygı ve Sevgilerimle;

Aydın KAYAZ

aydinkayaz@gmail.com