HP'nin Yeni Yazıcı Sürücüsüyle Ilgili

Merhaba,

HP'nin yazıcılar için olan sayfasına bir süredir girmiyordum ihtiyaç duymadığım için.. Bu gün öylesine sitesinde gezerken HPLIP adında yeni bir sürücü çıkardığını gördüm ve Debian için de anlatılıyordu nasıl kurulacağı falan filan..

APT altında tüm paketler mevcuttu, direk kurdum. Python'la yazmış adamlar arabirimini falan... Ama ben çalıştırdığımda grafiksel arayüzü açılmıyor, öylece bekliyor.. Aranızda HPLIP'i kullanan var mı ?

HPOJ yerine kullanabilmek için SANE içerisinde de bir takım değişiklikler yapmak lazımmış galiba...

Benim naptığımı merak eden varsa ben HPIJS ve HPOJ/CUPS 3lüsüne geri döndüm.

---

Bu arada cevaplanmamış bir sorumu tekrar sormadan edemeyeceğim. APT'nin bağımlılık olan paketlerini yükledikten sonra ana paketi silerken bağımlılıkların da silinmesi için ne yapmamız gerekiyor ? Bunun için bir program vardı ama adını hatırlayamıyorum.

Teşekkürler..

begin:vcard
fn:Alper KANAT
n:KANAT;Alper
adr;quoted-printable:;;;Istanbul;;;T=C3=9CRK=C4=B0YE
email;internet:tunix@raptiye.org
url:http://raptiye.org
version:2.1
end:vcard