Re: APT bir?ey yükledi, fontlar inceldi ??

On Tue, Mar 29, 2005 at 11:50:06PM +0300, Alper KANAT wrote:
> Merhaba,
>
> Az önce apt-get dist-upgrade yaptım. Yüklediği şeylere dikkat etmedim
> ama yükledikten sonra (genel olarak tüm GNOME içerisinde Trebuchet MS
> fontunu kullanıyorum) fontlar baya bir inceldi ve biçimsizleşti.
>
> Eskisi gibi kalınlaştırmak için ne yapabilirim acaba ? Teşekkürler..

   Emin değilim ama fontconfig ayarlarıyla ilgili olabilir.
`dpkg-reconfigure fontconfig` yazarsanız hatırladığım kadarıyla orada üç
seçenek oluyor (auto, CRT, LCD).  Bunlarla oynadığımda olan fark (ki
sizin tarif ettiğinize benziyor) dün sistemi güncelledikten sonra
olmuştu.  Bu ayara girip durumun bundan olduğunu henüz teyit etmedim ama
tahminim fontconfig ayarlarından olabileceği yolunda.