Re: Debianda /var/apt/cache altındaki paketler

/var/cache/apt/archieves dizinine *.deb dosyalarını kopyaladıktan sonra apt-get update dediğinizde sorun çözülür apt ile kurabilirsiniz programları.

Kerem Köy yazmış:

Merhaba,

Debian Sarge kullaniyorum. /var/apt/cache altindaki .deb paketlerini bir cd ye yedekleme amaçlı kaydettim. Cd yi apt-cdrom add ile source.list e eklemek istedim. Ancak apt-cdrom -f add komutu sonrası

"Scanning Disc for index files.. Found 0 package indexes and 0 source indexes.
E: Unable to locate any package files, perhaps this is not a Debian Disc"

hatası aldım. cd nin icindeki paketleri görebiliyorum ama bunları kullanamıyorum
/var/apt/cache altındaki paketlerin yedeğini nasıl alabilirim ?

selamlar
Kerem