From: Azer Demir [mailto:azer.demir@gmail.com]
Sent: Tuesday, March 22, 2005 8:55 AM
To: VEDAT YILMAZ
Subject: Re: sarge kurdum ama...

meraba,

ilk başlangıçta ses duyduğunuza göre de ses kartınız tanınmıştır.
yükleme yaptığınız cd ile mp3 dosyalarını çalma desteği gelmemiş
olabilir. gerçi  yaptığım iki net install kurulumunda da mp3 desteği
vardı ve debian genelde kurulum cd'lerine bu mp3 desteğini de ekliyor
diye düşünüyorum ama belki sizin yaptığınız kurulumla gelmemiş
olabilir. tabii ilk başta çalan ses bir mp3 dosyası değilse :) . bi de
xmms den başka mp3 çalan program denediniz mi? belki xmms de problem
vardır. bu mp3 desteğinden ise problem, bununla ilgili paketler olması
lazım. redhat kullanırken ben de yaşamıştım bu mp3 desteği sorunu,
gerçi o paketler rpm paketleriydi. ama bu destek bazı debian
kurulumlarıyla gelmiyorsa, muhtemelen bunun için bir deb paketi
vardır.

php ile probleminizin sebebini bilemiyorum ama /var/www içinde html
klasörünün olmaması apache'yle de ilgili olabilir.

kolay gelsin.