Printer sorunu

Herkese selam bende bir adet Hp Officeject K80 Printer var. Bir turlu
cıktı alamıyorum. Alper beye bir mail atmıştım cunku listeden takip
ettiğim kadarıyla printerini sorunsuz calıstırmıtı. Onun dedikleri
dogrultusunda HPOJ u yukledim sorunsuz yuklendi otomatik olarak benim
k80 ni gordu ama. Gnome dan system toolsdan printerı yukluyorum ama
ordada sorunsuz goruyor. Ama bir turlu cıktı alamıyorum acaba fazladan
bişeylermi yukledim :) Cunku printrın ozellikler kısmında statusda soyle
diyor "USB port busy; will retry in 30 seconds." cups da kurulu ? ne
yapmam lazım... Bu arada printer USB den bağlı.