Re: Firefox derdine care -bana da

s c wrote:

tam firefox'tan sikintiliydim ben de..
oneri getiremeyecegim, ancak benim de bir sorunum var
bazen firefox kasilip kendine gelip sonra da cokuyor
ne yapabilirim? fikri onerisi olan
debian kde ve firefox 1.0 kullaniyorum.

herkese tesekkurler iyi calismalar

seda celebican

--- Emre Sevinç <emres@bilgi.edu.tr> wrote:
Bir arkadasim Firefox'tan sikayetci, belki derdine bir care biliyorsunuzdur:

"Bu arada firefox sucks. Bir update ettim tüm extensionlar ayarlar gitti. Neyse dedim tekrar ayarladým bir haftadýr kullanýyorum. Þimdi restart ettim makinayý tekrar açtým ayarlar ve extension'lar tekrar yok. Re-discover web hikayesi sucks sanýrým :) senin bu konuda bir bilgin var mý?"

Önerisi olan?

--
Emre Sevinç
eMBA Yazýlým Geliþtirme