Re: merhaba, jigdo problemi

Merhaba,

On Mon, Mar 21, 2005 at 09:51:40AM +0200, Tolga Guver wrote:
> arkadaslar merhaba,
>
> uzun bir suredir linux kullanmama ragmen debian'i hic kurmamis ve
> denememistim.
>
> simdi jigdo ile DVD ISO'sunu cekip denemek istedim. ancak once turkiye
> sonra da amerika ve ingilteredeki bazi serverlari denememe ragmen

DVD ISO'su icin temin ettiginiz .jigdo ve .template dosyalarinin tarihi
eski olabilir. Zira iso dosyasi olustururken kullanilmasi gereken paketlerin
listesi .jigdo icerisinde yer alir bu dosya eski tarihli ise bazi paketlerin
zaman icerisinde surumleri degismis veya herhangi bir sebeple su an icin
depodan kaldirilmis olabilir (bu tarz paketlerin sayisi cok azdir belkide
yoktur ancak ihtimal dahilindedir).

> jigdo hala yaklasik 359 dosyanin eksik oldugunu soyluyor ve download
> islemini bitirip ISO'yu yaratamiyor.
> acaba bu dosyalarin oldugu bir server bilen var mi? yoksa benim ki jigdo
> ile ilgili bir problem olabilir mi?

http://cdimage.debian.org/pub/cdimage-testing/dvd/jigdo-area/i386/

adresindenki .jigdo ve .tmeplate dosyasini kullanarak yeniden deneyebilirsiniz.
Kaynak olarak ftp.tr.debian.org adresini kullanirsiniz.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin